Home!








Några av alla bilder ( har än så länge bara laddat in från ena kameran, dvs. den kameran jag knappt använde)


Då var man hemma, lite små trött blev man också nu vid datorn, dammit. Inte sovit något i natt och natten innan var det kanske en sömn på 1-2 timmat totalt. Vilket är alldeles för lite för mig. 
   Sitter här och skakar som en fryssen Chihuahua, dock inte pga. utav att jag fryser utan brist på sömn &  för mkt kaffe (a) Bilder och mer kommer imorgon, nu måste jag packa upp och ta en dusch! Sovmorgon imorgon, börjar 11:15 (språk) Skönt!


Bilder kommer imorgon + mer text

Kommentarer
Postat av: simone

tågresa är supermysigt :D

2010-05-28 @ 20:23:46
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0