Show me your teeth

"Don't be scared, I've done this befor
Show me your teeth
Show me your teeth
Show me your teeth"

Lady Gaga - Teeth

 




Da*mit! Sitter här med en j*kla förkylning, små hostar och nyser var tredje minut. Som topping på allt har man riktigt ont i huvudet, mer än vanligt. Värst är det när jag står upp, gör så sjukt ont att de mer eller mindre svartar för ögonen. Bättre blir det inte av att jag sitter och dunkar Lady Gaga på högsta volym, men ska jag var ärligt så har jag svårt att tro att jag kan få en värre huvudvärk. I hate my f*cking headache. Det ända man gjort idag nästan är sovit och degat i sängen, haha. Känner verkligen för att träna, men så klart ska man dra på sig en förkylning när man hade en lugn vecka framför sig. Såå jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0