Tack för alla underbara kommentarer!




Tack för alla underbara kommentarer från er alla! Jag riktigt gla av att läsa dem och inte mindre gla blev jag när jag intervjuades av Expressen igår och idag fick jag en helsida i Expressen. Däremot blir jag väldigt besviken på dessa männskor som hela tiden hävdar att jag är sponsorad vilket jag inte är. Jag ville hitta på något nytt, jag skapade något för mina egna pengar, jag har spenderat flera timmar på dett arbete och suttit kvar efter skoltid till klockan 18:00. Jag har vart på min profillektioner(estet) på fredag till klockan halv fyra och sytt och funderat hur mycket jag än ville dra hem och hur ja än mådde. Nej nu drar jag, orkar inte läsa mer skit.

Jag älskar er alla som skriver fina kommentarer, ni är guld värda! Love U

http://www.expressen.se/mode/1.2024176/balklanning-av-chokladpapper#comments



Mejl: [email protected]




Kommentarer
Postat av: Mathias

Skitbra bild ju, pipunge :)

Syrran e sjukt stolt över dig också, köpa tidningen på väg hem, se om du är med i den...

2010-06-14 @ 15:33:02
Postat av: Draken

Läste om dig på expressen och ville bara säga att jag är mäkta imponerad, din klänning är skitsnygg! :D Kram från Skåne

2010-06-14 @ 15:37:42
URL: http://lilla-draken.blogspot.com/
Postat av: Natta

Hej, denna klänning är ju kanontuff, vilket bra jobb du gjort! Du borde kanske söka till någon desing utbildning eller konstfack senare!=)

Lycka till

Natta

2010-06-14 @ 15:56:06
Postat av: katja

Grattis Amanda!



Kul att de hörde av sig trots att det är lite felskrivningar i artikeln.



Men jag intygar som din lärare att du inte är sponsrad. Utan du kämpade in i det sista...



Synd oxå att jag som din estetlärare inte får lämna omdöme på dig och ditt arbete. Men det är som det är...



I alla fall är jag glad för dig att du får många goda och snälla kommentarer för du är värd guld i mina ögon.



massor av kramar



Katja



2010-06-14 @ 18:40:12
URL: http://www.alvezze.com
Postat av: jankiestarter

kanon kul o se vad man med lite fantasi o kreativitet kan göra all lycka i framtiden.

ett tipps kan du inte samla allt ludd i torktumlaren o virka en tröjja;) ha de nu ska ja i allafall ta en chokladkaka :)

2010-06-14 @ 18:51:33
Postat av: Fjortisboii nr on1

Sjukt snygg tjej, hon i ljusråsa o: Blev lite Hårny nue juehh! XOXO

2010-06-14 @ 18:55:56
Postat av: mlisan

Hej cooling!

Får man lov att blogga om din klänning och låna en bild?

Supercool verkligen!



Mvh MLiSAN

2010-06-14 @ 19:00:29
URL: http://mlisan.bloggspace.se
Postat av: linn's beautybox - skönhet, fashion & glamour

haha fräckaste klänningen ever. lägg ut den på auktion på tradera :D kram

2010-06-14 @ 19:20:21
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: Marie

riktigt cool, bra gjort!!

2010-06-15 @ 08:47:46
Postat av: Sabina

Hej,



Läste artikeln i Expressen och tyckte klänningen var jätte läcker. Verkligen bra jobbat. Strunta i alla negativa kommentarer då de inte vet vad de pratar om, är alltid någon som missförstår eller kanske är avundsjuk som du skrev ovan. Min tanke var att du borde ha blivit sponsrad med grattis cholklad i alla fall och sponsring är ju något bra. Bara titta i idrottsvärlden de lever ju till stor del på sponsrade pengar.



Ha en trevlig sommar

2010-06-15 @ 11:03:59
Postat av: EvaLena

FAntastiskt projekt, skit i alla avundsjuka surputtar. You are going places for sure. Antar att du kikar på Project runway, där skulle du absolut platsa..................soliga kramar från Florida

2010-06-15 @ 13:50:58
Postat av: Louise

folk ska alltid hitta något negativt. Men du gjorde en rolig grej måste jag medge! och vilket jobb det måste ha varit :)

2010-06-15 @ 15:22:48
URL: http://louiselonning.blogg.se/
Postat av: milda

riktigt cool klänning! måste bara fråga om du ätit all choklad? och var den inte ömtålig?

2010-06-18 @ 14:51:01
URL: http://matildasliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0