Man glömmer aldrig en klass som 9A

I'm back lovers, hehe. Nej men som sagt såg att Jonas hade hittade den där artikeln från Aftonbladet jag snackade om i inlägget innan(två inlägg sedan), okej Jonas du har inget liv, kyss på röven du :) Se artikeln HÄR
det hon säger är; mindre jordgubbar och mer grädde, WTF? Själv käkar jag varken socker eller grädde till jordgubbar ;D


Bjuder på den

Tror mig det finns dom som aldrig kommer  glömmar våran klass, det lär i alla fall dröja ett tag, haha! Eller hur Lottie? efter dessa terminer så tar det nog ett tag ;)

Kommentarer
Postat av: pauli

då får du njuta riktigt ordenkligt den här veckan då.

2010-06-28 @ 20:15:58
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: simone

vad gulligt :D

2010-06-28 @ 21:43:47
URL: http://fattybom.se
Postat av: Anonym

Som vanligt charmig som ett kassaskåp, tror också jag läste någonstans att man fick tjocka lår av för mycket jordgubbar.

2010-06-28 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0