Feel the power



Ofta önskar jag att jag hade mer tid, inte fullt upp hela tiden. Tänk om jag hade tid att ta en powerwalk (en timme)  varje dag, kunna springa (ifall knäna var bättre och att jag hade orken). Men jag måste säga det är härligt med en powerwalk på morgonen eller sent på kvällen, man får också lite tid att tänka. Träffa alla vänner ofta, men just nu eller inte exakt nu, tidigare så kändes det som hela min fritid gick till att plugga och tragglas med sk't jag inte vill lära mig. VARFÖR TALAR T EX. INTE ALLA SAMMA SPRÅK!?!??! Då skulle man sitta och lära sig engelska(som jag har skit svårt me) och slippa läsa ett andra språk, b-språk. Teknik och musik borde vara frivilligt, åtminstone musik. Får jag inte mitt MVG i NO, så vet jag f'n inte vad jag gör. Gah, har ingen aning om jag får behålla MVG:et, visst jag har skrivit bra på proven (MVG nivå) denna termin med, men som sagt ny lärare å allt. That sucks. Varför valde jag natur?

Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Tycker likadant :)!

2010-06-03 @ 19:01:23
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0