Power meet 2010 Västerås


Några bilder från lördagen:













Power meet var helt underbart cruising i en as snygg Pontiac Trans am och många trevliga själar! Måste faktiskt säga att det finns en tid om året som Västerås  vaknar till och det är just Power meet! Inte för att jag är jätte jätte förtjust i bilar(eller okej Pontiac trans am ♥) Men kan bara säga två ord: I love! Längtar redan till helgen, bilgrejs i Norrtälje. 
   Tror alla, i alla fall 99% av alla besökare håller med mig om att Power meet blev lyckat, bara under dessa dagar kan du göra vad du vill(nästan) man sitter på taket, i bakluckan, på huven osv. folk i alla åldrar dricker häjdlöst(vissa) Många börnar och snuten gör inget, de är bara där för att försöka hålla lite ordning, eller ja bara finnas där? 
   Var minst
ett 40-tal som skrek börna till Carolin, haha! Och tro mig när det bara var vi tjejer i fick man höra flera gånger " Det är f*n en tjej som kör!" och "Det är bara tjejer!" så vi fick ju en hel del ragg, haha! Speciellt Carolin som körde ;D Men som sagt många var förvånade att det var en tjej som körde, då denna bil är en typsikt killbil, snygg och riktigt snabb!

Någon mer som var där?

Kommentarer
Postat av: Victoria

åh vad kul :)



SV: i know, riktigt fina grejer :)

2010-07-14 @ 12:18:11
URL: http://detailz.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag skulle inte tacka nej till den första bilen på bilderna ;)

2010-07-15 @ 23:24:20
URL: http://victoriawall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0